loading...

"Saya Bukan Baru Jadi Pengacara, PM Suka" - Rosyam Nor


Rosyam bertindak sebagai moderator untuk majlis dialog bersama penggiat seni yang berlangsung kediaman Perdana Menteri, Seri Perdana, Putrajaya.



Sementara itu, dalam kejadian insiden itu, David ditampar oleh Mat Over selepas mempertikaikan cara Rosyam mengendalikan program berkenaan.

David merasakan cara Rosyam mengendalikan program itu tidak adil kerana hanya memberi fokus kepada tetamu bahagian hadapan sahaja.

Rosyam berkata, sebagai salah seorang penggiat seni, dia juga kecewa dengan kejadian yang berlaku.

"Saya agak bercelaru ketika kejadian itu, ia tidak sepatutnya berlaku kerana kita diberi peluang oleh Perdana Menteri untuk beri pandangan.

"Dalam perkara ini, kita kena ikut pepatah masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang kerbau menguak. Apa yang berlaku itu tidak mewakili semua penggiat seni," ujarnya.


David bersalaman dengan Najid manakala Mat Over memeluk Rosyam.
Dalam pada itu, Rosyam berkata, perdana menteri telah memberi respon positif kepada semua idea dan menjawab soalan -soalan daripada penggiat seni yang hadir.

"Pegawai-pegawai beliau sudah mencatat semua soalan yang ditanya dan perdana menteri juga sudah menjawab 90 peratus soalan mereka. Beliau juga bersetuju mengadakan dialog seperti ini sekali lagi," ujarnya.


Previous
Next Post »
loading...