loading...

Stacy, Akim Ahmad Dedah Wajah Anak

Selamat menimang cahaya mata sulung pada awal Febuari lalu, akhirnya pasangan Akim Ahmad dan Stacy mendedahkan wajah penuh anaknya, Eshaal. Perkongsian menerusi akaun Instagram itu menunjukkan keluarga bahagia Akim dan Stacy bersama dua anak mereka, Beyya dan Eshaal.

BACA: Akim Ahmad Belum Sedia Tunjuk Wajah Anak

“Assalamualaikum semua, hari ini Eshaal sudah 44 hari usianya. Sekarang ini, Eshaal kuat minum susu dan tidur saja kerana nak besar seperti Beyya. Terima kasih yang mendoakan kesihatan dan kesejahteraan anak kami. Muka Eshaal banyak ikut mummy atau daddy,” tulisnya.

Walaupun sebelum ini mengambil pendekatan untuk tidak mendedahkan wajah anak mereka, namun kini mereka sedia berkongsikan beberapa gambar Eshaal di laman sosial. Malah pasangan itu juga turut membuka akaun Instagram anak mereka dengan nama, @eshaal_1717.

Sebelum ini Akim ada memberitahu, beliau sengaja tidak mendedahkan wajah anaknya terlebih dahulu dan memberikan tempoh sebulan sebelum berkongsikan kepada peminat. Siapa yang tidak teruja menimang cahaya mata apatah lagi yang pertama. (rtky/w)



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...