loading...

Video: Saya Tunggu Surat Cinta – Jamal Yunos

SHAH ALAM – Presiden Persatuan Ngo-Ngo Malaysia, Datuk Seri Jamal Yunos berkata beliau sedang menunggu surat cinta (saman) daripada Ahli Parlimen Damansara Utama, Yeo Bee Yin.

 

Menurutnya, jika laporan yang dikeluarkan adalah tidak benar, makan beliau menggesa agar ahli parlimen DAP tu menyamannya.

 

“Saya tunggu surat saman kalau saya bercakap bohong.

 

“Mengikut maklumat yang saya ada dalam fail biru ini.

 

“Saya nak tanya kenapa salah guna peruntukkan dalam yawas ini dengan menggunakan kad atm ambank,”katanya ketika ditemui media di Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

 

kenyataan ini dikeluarlan ekoran daripada tindakan Yeo yang menggesa agar isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor meletak jawatan sebagai penaung Permata.

 

Katanya lagi, tidak perlu menegur Rosmah jika dirinya tidak bersih (tidak amanah).

 

“Saya nak tanya kenapa salah guna peruntukkan dalam Yawas ini dengan menggunakan kad atm Ambank.

 

“Jangan pandai nak tegur Rosmah kalau diri pun tak bersih…kalau tak benar laporan saya, sila jawab,”ujarnya.

 

Sebelum ini, beliau dan Ahli Parlimen Seputeh berperang mulut apabila Jamal mendakwa Teressa Kok telah menyalahgunakan dana daripada Yayasan Warisan Anak Selangor dan menganggap Teressa adalah seoranf yang tidak boleh dipercayai.

 

“Penerima Yawas hampir 2 juta ringgit dan majoriti ahli dap…ahli pon mereka tipu apatah lagi orang-orang  yang lain.

 

“Kalau ini betul terjadi teresa kok ahli parlimen yg sama sekali tidak boleh dipercayai,”SuaraTV



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...