loading...

Twister KFC Kini Hadir Dengan 2 Rasa Hebat!

Setelah sekian lama dinantikan, akhirnya Twister KFC kini kembali! Ha, tapi kali ini Twister datang dengan 2 rasa terbaru iaitu – KFC Cheezy Twister dan juga KFC Hot & Zesty Twister. Tu dia, nak sebut laju laju pun dah twist lidah.

Apa yang anda perlu tahu, kedua dua Twister ini pastinya akan menjadi kegilaan ramai sama macam sebelum ini. Mana tidaknya, ini pilihan paling ideal kalau nak makan. Sambil lalu pun dah boleh kenyang.

Jom kami kongsikan beberapa perkara menarik tentang KFC Cheezy Twister dan juga KFC Hot & Zesty Twister ini. Lapar pulak rasa tiba tiba tengok KFC Twister ni.

Guna Bahan Segar, Goreng Panas Panas

Ayam KFC saja pun kita boleh habis makan sepinggan, apatah lagi untuk ayam Twister ni. Lebih menarik lagi bila anda dapat yang betul betul panas, dicampur pulak dengan cheese yang meleleh tu, silap satu tak cukup.

Berbaloi Sangat Dengan Harga

Inilah kejayaan KFC yang berjaya memenangi hati rakyat Malaysia. Dengan harga RM6.50, memang ramai tak fikir panjang. Harga berpatutan, kenyang pun kenyang.

Nak Lebih Cheese Atau Penggemar Rasa Masam

Kehadiran dua perasa berbeza kali ini buat anda ada 2 pilihan. Mana yang gila cheese bolehlah pilih Cheezy Twister. Rasa sos yang berbeza inilah yang buatkan anda tak boleh berhenti makan Twister!

Bagi mereka yang sukakan rasa masam dan pedas, Zesty Twister adalah untuk anda. Gabungan rasa masam dan pedas tu akan hasilkan rasa berkrim, dapat pulak dengan ayam baru lepas goreng. Memang termimpi mimpi jawabnya.

Jimat Berkali Ganda

Jika harganya pun dah berpatutan, KFC gandakan lagi penjimatan anda dengan kombo RM9.90 dan juga Double Twister Combo (RM14.90). Malah dengan set ini juga anda boleh dapatkan sekali dengan air dan juga kentang goreng.

Jadi, apa tunggu lagi. Kedua dua perasa KFC Twister ini pasti mempunyai peminat mereka yang tersendiri. Tengok gambar pun dah terliur. Jom serang KFC sekarang dan dapatkan Twister pilihan anda!



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...