loading...

Terbang Ke USA Lebih Mudah Dari Haneda Airport, Tokyo

Kalau anda seperti kami, salah satu negara yang kami bercita cita untuk kunjungi dalam masa terdekat adalah Amerika Syarikat (USA) lebih lebih lagi kota besar yang menjadi idaman ramai seperti New York, Los Angeles dan Chicago.

Berita baik untuk semua, All Nippon Airways (ANA) baru sahaja membuka laluan terbaru terus dari Lapangan Terbang Antarabangsa Haneda, Tokyo ke New York dan Chicago di USA untuk kemudahan semua.

Jadi jika anda berada di Malaysia, terbang ke Tokyo dan seterusnya memilih penerbangan ANA ke Amerika Syarikat melalui Haneda Airport memang satu piluhan yang bijak dan lebih baik kerana kedudukan lapangan terbang ini yang strategik.

20150419-lounge-19-k

Selain laluan terus ke New York dan Chicago, Haneda Airport juga terletak hanya 30 minit dari pusat bandar metropolis Tokyo yang menjadikan ianya lapangan terbang terdekat untuk penerbangan antarabangsa.

Penerbangan terus baru ini akan bermula pada musim sejuk 2016 dan merupaan tambahan kepada laluan terus sedia ada dari Haneda Airport ke Los Angeles, Honolulu di Hawaii dan juga Vancouver — jika anda berminat untuk ke Kanada.

travel-usa

Jadi, ada lebih pilihan untuk penerbangan terus ke Amerika Syarikat menerusi Haneda Airport.

Tidak sabar rasanya untuk menikmati percutian ke Amerika Syarikat bersama ANA, lebih lebih lagi dengan penerbangan mudah dari Haneda Airport. Untuk maklumat lanjut layari laman web ANA di www.ana.co.jp.



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...