loading...

Mahathir Sudah Melakukan Kemuncak Penderhakaan – Najib

KUALA  LUMPUR – Bekas Presiden Umno, Tun Dr Mahathir Mohamad telah melakukan kemuncak penderhakaan kepada Umno, bangsa dan tanah airnya kata Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak.

 

 

Najib berkata, ia berhubung sikap dan perilaku Mahathir kini yang secara jelas telah memperlihatkan sikap buruk berkenaan.

 

 

“Dr Mahathir yang dulunya seorang negarawan terbilang, tapi kini sudah berpaling tadah terhadap parti yang pernah diterajuinya selama puluhan tahun.

 

 

“Sehingga tidak keterlaluan jika dikatakan, beliau yang pernah kita sanjung sebagai seorang tokoh dulu, kini, telah tergamak dan terlibat dalam perbuatan keji dan bersubahat pula dengan pihak DAP, perhimpunan haram Bersih, Parti Amanah Negara, PKR dan lebih teruk dari itu bersekongkol dengan musuh-musuh luar negara seperti Soros yang pernah dibenci dan disuruh kita benci sebagai penyangak mata wang.

 

 

“Hakikatnya, inilah dia satu bentuk kemuncak penderhakaan,” katanya ketika memberi ucapan dasar presiden pada Persidangan Umno 2016 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, hari ini petik Sinar.

 

 

Dalam pada itu, beliau menegaskan kesetiaannya kepada parti tidak akan pernah pudar kerana beliau seorang yang setia terhadap Umno.

 

 

“Begitu juga harus barang diingat, yang berlaku di era pemerintahan Tun Abdullah Ahmad Badawi. Wala’ dan Kesetiaan yang saya, Najib Razak berikan selaku Timbalan Presiden parti, kepada Pak Lah, bukan sahaja ke atas jasad atau tubuhnya, tetapi institusi yang dijunjung dan dipegang oleh beliau yakni sebagai Presiden parti Umno serta Perdana Menteri Malaysia,” katanya.

 

 

Katanya, pastinya, wala’ dan kesetiaan sepenuhnya juga wajib diterima oleh sesiapa pun kelak yang akan berada di puncak dan mengambil alih jawatan Presiden dan Perdana Menteri.

 

 

 



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...