loading...

Perogol Bersiri Mahu 2 Buku Panduan Seks Dari Jabatan Penjara Sebelum Mati

Satu kisah yang menjadi viral di laman Facebook mengenai seorang pesalah rogol yang menginginkan 2 buku panduan seks dari jabatan penjara sebelum mati.

 

Perogol tersebut yang dikenali sebagai Lee Chow Meng yang berasal dari kelantan didakwa memegang ‘rekod’ kes rogol yang dipercayai telah merogol 18 orang wanita serta membunuh sekurang-kurangnya lima daripada mangsanya.

 

Dalam muatnaik cerita itu di laman Facebook, ia menceritakan bagaimana beliau menggunakan modus operandi dengan mencari mangsa menerusi iklan-iklan di akhbar.

 

 

“Modus operandi dia mudah, dia akan cari mangsa wanita di dalam iklan di akhbar-akhbar. Sebab itu antara mangsa Chow Meng adalah penjual bunga, guru tusyen dan ejen insurans yang selalu letak nombor telefon mereka dalam ruangan tersebut.

 

“Mula-mula dia ajak dating, lepas tu dia akan masukkan ubat khayal dalam minuman wanita-wanita itu. Dari situ dia mula mencuri barang peribadi mangsanya sebelum merogol mereka. Untuk elak daripada perbuatan jenayahnya itu bocor, Chow Meng tidak teragak-agak untuk membunuh mangsanya!”tulisnya dalam surat yang menjadi viral itu.

 

Namun setelah beliau berjaya diberkas, beliau terselamat daripada hukuman gantung namun mati akibat radang paru-paru setelah dijangkiti virus HIV.

 

 

“Pada 30 Mac 2001, Chow Meng dikejarkan ke Hospital Taiping dan disahkan mati akibat radang paru-paru. Rupanya dia telah dijangkiti kuman HIV,” katanya dalam muatnaik cerita tersebut.

 

Namun yang menghairankan, beliau sempat meminta Pihak Jabatan Penjara memasukkan dua buku paduan seks di dalam kerandanya dan permintaan tersebut dibenarkan oleh Jabatan Penjara

 

Mayat Chow Meng akhirnya dibakar sebelum abunya ditabur di sebuah perkampungan nelayan di Perak.-SuaraTV

 



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...