loading...

Qu Puteh Tak laku, Jangan Salahkan Penyokong Bola SepakVi

KUALA LUMPUR — Pengasas dan pemilik Vida Beauty Qu Puteh, Datuk Seri Hasmiza Othman atau Vida tidak seharusnya menyalahkan penyokong bola sepak Kelantan apabila produk kecantikan syarikatnya tidak mendapat sambutan, demikian kata Tan Sri Annuar Musa.

 

Annuar mengulas keluhan Vida yang baru-baru ini meluahkan kekecewaan sikap penyokong bola sepak yang enggan membeli produk keluaran syarikatnya selain kecewa dengan prestasi hambar pasukan The Red Warrior Pamoga Qu Puteh (TRWPQP).

 

Menurut Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) itu, Vida sepatutnya menyedari sukan bola sepak dan produk kecantikan adalah dua perkara yang berbeza.

 

“Dia beritahu kata produk dia tak laku, dia marah pada peminat (penyokong bola sepak). Tak boleh begitu. Produk yang dijual, tak semestinya peminat bola yang beli. Mereka berapa orang saja nak pakai produk putihkan muka.

 

“Sebab itu jangan marah dengan penyokong Kelantan. Ia dua perkara yang berbeza,” katanya dipetik dari laporan berita portal MalayMail dan Mstar.

 

Annuar yang juga Ketua Penerangan UMNO berkata pasukan bola sepak Kelantan telah memberikan yang terbaik dalam membantu mempromosikan produk kecantikan milik Vida.

 

“Dia jual produk kosmetik, yang penting hendakkan penjenamaan. Itu pasukan Kelantan dah buat. Penaja yang paling banyak dapat publisiti adalah Qu Puteh.

 

“Tetapi soal produk boleh jual atau tidak, itu faktor lain, saya tak tak boleh jawab, saya beritahu dia saya tak pandai berniaga. Tetapi banyaklah faktor naik turun beniaga ni,” ujarnya.



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...