loading...

“Tak Mahu Membazir Untuk Majlis Kahwin”

Bakal menamatkan zaman bujang tidak lama lagi, pasti ramai yang tidak sabar ingin melihat pasangan kekasih kegemaran mereka, Amar Baharin dan Amyra Rosli mendirikan rumah tangga. Mungkin ramai yang menggangap perkahwinan mereka akan dirai secara besar-besaran, namun bagi Amar, beliau tidak mahu membazir dan hanya menginginkan majlis yang sederhana.

BACA: “Hidup Saya Kosong Tanpa Amyra Rosli”

“Sebenarnya sejak beberapa minggu yang lalu saya sudah sibuk mempersiapkan hal majlis perkahwinan kami bersama ibu Amyra. Memang letih sebenarnya mahu menguruskan majlis yang besar tetapi saya puas hati. Awal-awal lagi kami sudah sepakat untuk tidak membazir dan terlalu mengejar glamor. Cukuplah saya dan Amyra selamat bernikah dan meraikan tetamu yang hadir.

“Bagi saya kehidupan selepas bernikah lebih penting. Kalau berhabis wang ringgit untuk majlis bersanding, bagaimana pula masa hadapan. Ukuran sebenar bukan kepada kemewahan sesebuah majlis sebaliknya ada perkara besar lain yang perlu digalas seperti mementingkan soal tanggungjawab sebagai suami,” katanya kepada Utusan Online berhubung perkara itu.

Untuk pengetahuan, tidak lama lagi pasangan ini bakal berangkat ke Cardiff, United Kingdom awal September nanti bagi membintangi sebuah drama. Namun apa menariknya, Amar dan Amyra juga dimaklumkan mengambil kesempatan itu untuk mengadakan penggambaran pra-perkahwinan serta program tayangan eksklusif mengenai perkahwinan yang bakal disiarkan nanti disana.

Pasti ramai yang teruja untuk menantikan pasangan sama cantik sama manis ini naik pelamin, Walau apapun, semoga segala perancangan berhubung dengan persiapan perkahwinan Amar dan Amyra akan terus berjalan dengan lancar hingga ke hari majlis nanti dan juga dipermudahkan olehNya. Dan semoga ikatan ini akan terus berkekalan hingga ke akhir hayat. (rkty/w)

1- %22Tak Mahu Membazir Untuk Majlis Kahwin%22 - jpeg 2- %22Tak Mahu Membazir Untuk Majlis Kahwin%22 - jpeg 3- %22Tak Mahu Membazir Untuk Majlis Kahwin%22 - jpeg 5- %22Tak Mahu Membazir Untuk Majlis Kahwin%22 - jpeg 6- %22Tak Mahu Membazir Untuk Majlis Kahwin%22 - jpeg 7- %22Tak Mahu Membazir Untuk Majlis Kahwin%22 - jpeg

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...