loading...

Ini Rupanya Rahsia Datuk Ustaz Kazim Elias Kembali Sihat Dan Cergas

Sebelum ini pada Februari lalu, negara digemparkan dengan berita Datuk Ustaz Kazim Elias yang dikejarkan ke hospital selepas mengadu sakit dada ketika sedang berceramah. Namun kini, ustaz yang popular dengan gelaran DUKE kini kembali aktif.

Rupanya Ustaz Kazim mempunyai rahsia tersendiri dalam memastikan dirinya sentiasa cergas dan juga dapat memenuhi jadualnya. Mahu berkongsi sekali dengan orang ramai tentang perkara tersebut, kini Ustaz Kazim hadir dengan 4 pilihan produk yang boleh membantu anda kembali sihat, dengan izin-Nya.

1- Ini Rupanya Rahsia Datuk Ustaz Kazim Elias Kembali Sihat Dan Cergas - ROTIKAYA

Antara produk yang dikeluarkan di bawah jenama DUKE ini ialah:

1. Minuman Botani (Ekstrak Durian Belanda)

Minuman ini mampu mencegah anda mendapat angin ahmar dan juga gastrik malah dalam masa yang sama dapat membantu wanita yang mempunyai masalah kitaran haid serta perkara berkaitan dalaman wanita.

2. Minuman Intisyam (Zaffaran, Habbatussauda, Madu)

Kaya dengan khasiat habbatussauda, zaffaran dan juga madu, minuman ini sememangnya sangat berkesan untuk melegakan sakit tekak selain bagus untuk ibu mengandung dan mampu untuk membuang angin di dalam badan.

3. Kismis Intisyam

Kaya dengan khasiat kismis yang diimport khas dari Timur Tengah, sememangnya kismis terbukti mampu untuk menguatkan daya ingatan selain dapat mencerdaskan minda seterusnya memudahkan anda untuk berhadapan dengan situasi harian.

4. Madu Lebah Asli

Dengan menggunakan madu asli, ternyata produk DUKE ini mampu memberikan yang terbaik kepada orang ramai. Ini kerana madu asli sememangnya terbukti untuk mengurangi gejala alahan dan asma, mengatasi masalah kulit kering dan mengawal kelembapan kulit.

2- Ini Rupanya Rahsia Datuk Ustaz Kazim Elias Kembali Sihat Dan Cergas - ROTIKAYA

Lebih menggembirakan, keempat empat produk DUKE ini sudah boleh didapatkan di Facebook Produk Datuk Ustaz Kazim Elias malah turut membuka peluang perniagaan kepada anda untuk menjadi agen produk ini.

Untuk pengetahuan anda, produk ini telah dilancarkan pada 23 Julai lalu di Pusat Pendidikan Al- Barakah, Ipoh Perak sempena sambutan Ulangtahun ke-10 pusat pendidikan tersebut.



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...