loading...

Anak Dalam Kandungan Nadiya Nisaa Meninggal Dunia

Takziha kami ucapkan kepada pelakon Nadiya Nisaa kerana telah kehilangan cahaya mata kedua yang masih dikandungnya. Anaknya itu disahkan meninggal dunia di dalam perut ketika melakukan pemeriksaan kesihatan di Putra Medical Centre, di sini hari ini.

BACA: Nadiya Nisaa Impikan Cahaya Mata Perempuan

8- Anak Dalam Kandungan Nadiya Nisaa Meninggal Dunia - ROTIKAYA

Selain itu, menurut laporan Utusan Online, suami Nadia, Saiful Razman Kasim, menyatakan bahawa jenazah anaknya itu akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Taman Batu Muda, Gombak.

Katanya, Nadiya kini berada dalam keadaan sihat, walaupun masih lemah dan bersedih atas kehilangan tersebut. Sementara itu, kesedihan turut dapat dirasai melalui gambar terkini di Instagram pelakon tersebut yang ternyata teruja menanti cahaya matanya itu.

Malah peminat Nadiya juga dalam masa yang sama turut mengucapkan takziah selain berdoa agar pelakon ini tabah dalam menghadapi dugaan. Apa pun, semoga segala kesulitan yang dialami Nadiya ketika ini akan dipermudahkan. (rtky/s)

7- Anak Dalam Kandungan Nadiya Nisaa Meninggal Dunia - ROTIKAYA 6- Anak Dalam Kandungan Nadiya Nisaa Meninggal Dunia - ROTIKAYA 4- Anak Dalam Kandungan Nadiya Nisaa Meninggal Dunia - ROTIKAYA 3- Anak Dalam Kandungan Nadiya Nisaa Meninggal Dunia - ROTIKAYA 2- Anak Dalam Kandungan Nadiya Nisaa Meninggal Dunia - ROTIKAYA 1- Anak Dalam Kandungan Nadiya Nisaa Meninggal Dunia - ROTIKAYA

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...