loading...

Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat

Sebagai selebriti pasti banyak mata yang memandang setiap kali mereka menghabiskan masa diluar, terbaru pasangan suami isteri, Stacy Anam dan Akim Ahmad pula didakwa berlagak sombong kerana tidak memberikan respon ketika ditegur peminat. Mengetahui perkara itu, Stacy meluahkan rasa terkilannya dan seterusnya menafikan tuduhan itu.

BACA: “Saya Tahu Orang Kata Saya Dayus Biarkan Stacy Tak Berhijab”

Screen Shot 2016-06-30 at 10.32.28 AM

Perkongsian menerusi Instagramnya, Stacy menjelaskan bahawa beliau dan suami tidak pernah berniat untuk berlagak sombong dengan peminat, malah sering mesra dengan sesiapa sahaja menegur mereka. Pada masa yang sama, Stacy turut menegur tindakan individu tersebut yang membawa imej tudung tetapi melemparkan kata-kata kasar di bulan Ramadhan.

Sementara itu, beberapa jam selepas posting tersebut dimuat naik, ramai peminat kesayangan Akim dan Stacy mula membanjiri ruangan komen dengan menyokong serta memberikan kata-kata semangat kepada selebriti kesayangan mereka itu. Ada juga yang turut sama berang dengan tuduhan yang dilemparkan dan meminta peminat supaya lebih memahami.

Walau apapun, untuk Stacy dan Akim bersabarlah dengan ujian yang diberikan pada bulan Ramadhan ini. Sesungguhnya manusia tidak boleh menutup mulut sesama manusia. Biarlah mereka berkata-kata selagi mampu, lama kelamaan jika kita berada di pihak yang benar, pasti mulut itu akan terdiam dengan sendirinya. (rkty/w)

5- Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat - jpeg 1- Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat - jpeg 2- Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat - jpeg 3- Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat - jpeg 4- Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat - jpeg 6- Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat - jpeg 7- Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat - jpeg

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...