loading...

Yana Samsudin Sahkan Hamil Tujuh Bulan

Tahniah diucapkan kepada pasangan bahagia, Yana Samsudin dan Fadzil Zahari yang akhirnya bakal menimang cahaya mata pertama mereka tidak lama lagi. Dikhabarkan usia kehamilan Yana sekarang sudah mencecah tujuh bulan dan berita itu turut dikongsi suaminya dimedia sosial.

BACA: Yana Samsudin Kini Hamil?

Screen Shot 2016-04-30 at 11.03.36 AM

Menerusi akaun Instagram, suaminya mendedahkan berita baik itu dengan mengatakan bahawa Yana telah hamil dan buat masa sekarang bayi itu juga dalam keadaan sihat. Pada masa yang sama, beliau turut meminta peminat mendoakan kesejahteraan mereka berdua.

Selepas memuat naik status berkenaan, peminat mula membanjiri ruangan komen dengan ucapan tahniah dan gembira dengan berita yang disampaikan. Malah ada juga yang memberikan kata-kata nasihat kepada pasangan baru ini yang mana masing-masing mungkin tidak berpengalaman lagi.

Apapun, tahniah sekali lagi diucapkan kepada Yana Samsudin dan suami. Semoga dipermudahkan urusan dan segala perancangan akan berjalan dengan lancar. Tak sabar rasanya mahu melihat bayi pertama pasangan ini, jadi sama-sama lah kita nantikan. (rkty/w)

1- Yana Samsudin Sahkan Hamil Tujuh Bulan - jpeg 3- Yana Samsudin Sahkan Hamil Tujuh Bulan - jpeg 4- Yana Samsudin Sahkan Hamil Tujuh Bulan - jpeg 5- Yana Samsudin Sahkan Hamil Tujuh Bulan - jpeg 6- Yana Samsudin Sahkan Hamil Tujuh Bulan - jpeg 7- Yana Samsudin Sahkan Hamil Tujuh Bulan - jpeg
Previous
Next Post »
loading...