loading...

Yana Samsudin Kini Hamil?

Walaupun ketika ini, empunya badan belum mahu mengiyakan atau menafikan perkara ini, kami yakin Yana Samsudin pastinya akan berkongsi berita gembira apabila sudah tiba masa yang sesuai nanti.

BACA: Sibuk Bekerja, Yana Samsudin Belum Sempat Berbulan Madu

“Agak-agak berapa bulan? Sebab ramai yang bertanya kata nampak perut saya ketika majlis resepsi Saheizy Sam dan Syatilla. Jika ada pun dan ia masih lagi baharu saya tidak selesa untuk kongsikannya sementelah latar belakang keluarga Fadzil ramai yang doktor”

“Kata mereka, jika kandungan baru beberapa minggu tidak elok dikongsikan sebab ia masih belum kuat,” katanya dipetik daripada Kosmo! Online.

Apa pun, semoga Yana sentiasa menjaga kesihatan dan tidak melakukan kerja berat. Buat peminat Yana, doakan yang terbaik buat selebriti kesayang anda. (rtky/s)

7- Yana Samsudin Kini Sudah Hamil? - ROTIKAYA 6- Yana Samsudin Kini Sudah Hamil? - ROTIKAYA 5- Yana Samsudin Kini Sudah Hamil? - ROTIKAYA 4- Yana Samsudin Kini Sudah Hamil? - ROTIKAYA 3- Yana Samsudin Kini Sudah Hamil? - ROTIKAYA 2- Yana Samsudin Kini Sudah Hamil? - ROTIKAYA
Previous
Next Post »
loading...